Tuesday, June 23, 2009

Otai Burger di Taman Kosas, Ampang.

Hari ini selepas balik kerja mama dan babah saya mengajak saya dan adik saya yang bernama Amylin ke Taman Kosas untuk membeli bunger di satu warung yang bernama Otai Burger.

Mama memesan burger di gerai Otai dan babah bersama adik berada di kereta sambil mendengar lagu dikir barat dari cd .

Mama saya membeli 4 biji buger, 2 burger special dan 2 burger biasa. Burger special harga nya RM4.40 dan burger biasa harga nya RM3.60. Walau pun harga nya lebih mahal dari biasa, tetapi rasa nya sedap!!

Mama kata, semua bahan seperti daging buger, roti dan sos dibuat sendiri oleh Otai Buger.

Malam ini mama tidak masak, kami semua makan burger Otai untuk mengalas perut.

Esok, kalau boleh makan burger mc donald tentu sedap!!

4 comments:

Anonymous said...

Saya suka makan burger depan 7-11 dekat Medan selera Ampanh Jaya. Sedap walau pun harga nya mahal sikit.

Saya mula beli burger itu selepas tenguk trek selebriti Aizat... rupa2 nya itu adalah burger kegemaran aizat patut lah sedap.

Anonymous said...

Salam!! saya ska makan burger depan 7-11 yang berdepan medan selera ampang Jaya.

saya mula beli burger kat situ selepas melihat trek selibriti bersama Aizat. Patut lah sedap sebab Aizat pun suka.

Anonymous said...

OH,BURGER DI 7ELEVEN TU MEMANG SEDAP SEKALI MMM........SEDAP SANGAT

Anonymous said...

lama tak balik .bila nak balik.ika upsr ke?amylin buat apa tu.kirim salam dekat aqila dan amylin.AMNI