Wednesday, June 24, 2009

Amylin Adik yang Saya sayang!


Adik saya bernama Amylin . Dia berumur 5 tahun . Dia bersekolah di Sekolah Tadika Cina Seri Cerdas , Taman Sri Watan Ampang.

Tiap pagi atuk akan ambil adik untuk ke sekolah. Adik sangat petah bercakap tetapi bila di sekolah suara nya susah nak keluar walau pun sepatah.

Cik gu selalu mencabar sesiapa yang boleh buat adik bercakap. Adik cuma srnyum saja kalau ditegur.

Cita-cita adik nak jadi doktor..tetapi selalu liat nak buat kerja sekolah. Babah kata kalau adik tak nak buat kerja sekolah adik akan jadi doktor ayam saja. Adik senyum juga.

Adik pandai di sekolah walau pun perangai dia macm tu. Seronok kalau dengar adik nyanyi lagu cina.

Adik sangat kelakar, saya dan keluarga sangat sayang kepada adik!
Adik rajin-rajin pergi sekolah ya.. nanti adik boleh jadi doktor!!

Saya sayang adik saya!

1 comment:

Anonymous said...

cute nya adi dia!!